close
1/28下午3:00音樂搞定....ㄒㄒ...超高興的^^
英文老歌:
They asked me how I knew my true love was true
  I of course replied "something here inside cannot be denied"
  They said "someday you'll find all who love are blind"
  When your heart's on fire, you must realize smoke gets in your eyes
  So I *chaffed* them and I gaily laughed to think they could doubt my love
  Yet today my love has flown away, I am without my love
 
  Now laughing friends deride tears I cannot hide
  So I smile and say "when a lovely flame dies, smoke gets in your eyes"
  (smoke gets in your eyes, smoke gets in your eyes)
  Smoke-gets-in-your-EYES
這首歌在我大一的時候,是英文聽講老師放給我們聽的,
旋律美,歌詞佳,那時候深深的感動呢!
老歌就是好聽到不行拉!
歌詞呢...簡單的說阿,陷入愛情的時候,就是張菲常說的:眼睛被蛤肉糊到拉!
大家慢慢體會吧!有機會在翻翻﹝用我的破英文。呵呵﹞


繼續努力下一個功能囉 他們問我:怎麼知道我的真愛是真的?
我理直自壯的回答:在心裏的某些東西不能被否認
他們說:有一天我會發現,所有戀愛的人是盲目的,當你的心著火了,
你會了解,煙霧在你眼前使你看不清。
arrow
arrow
    全站熱搜

    顏祥 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()